
Projekthantering
Få full koll på era projekt, vad som behöver göras och när med Sweets projektplanering & tidrapportering
Boka en demo
Gör arbetsplatsen smartare
Både interna och externa medarbetare kan jobba i Sweets projekthantering. Här hanterar ni allt från projektdetaljer, deltagare, digital dokumentation och ärenden till närvaro och tidrapporter. Med projektplaneringen kan ni använda tiden effektivare och öka tillgängligheten. Sweets projekthantering hjälper er kommunicera och planera, möta lagkrav såsom digital personalliggare, få transparens i projekten och mycket mer.
Använd tiden effektivare
Öka er tillgänglighet och effektivisera dokumentationen
Få transparens i projekten
Skapa referenser från jobb som redan utförts
Projektplanering


Planera projekt
Omvandla affärer till projekt och se vilken status era olika projekt har. På en tidslinje kan du tydligt se alla projekt per exempelvis kund eller typ och utifrån detta planera tid eller resurser.

Få koll på alla detaljer
På projektkortet som skapas upp i Sweet hämtas information från affären och du kan enkelt välja att lägga till fler resurser inom eller utom organisationen. Här får ni en tydlig bild över projektet, adress/karta, kontaktuppgifter till alla inblandade, vad som är på gång och vilka dokument som är relevanta.


Bjud in kunderna
Bjud in era kunder och partners till ett eller flera projekt, se projektinformation och uppdatera status och aktiviteter via kundportalen i Sweet. Alla parter kan enkelt, digitalt och säkert se all information kring projektet.

Tidrapportering & Personalliggare
Sweet erbjuder en lättanvänd digital personalliggare där du enkelt kan registrera nya användare, exempelvis genom sms, ta fram en digital kopia till Skatteverket samt checka in/ut på projektet och skapa tidrapporter.


Märkningar
Tagga alla projekt utifrån behov av uppföljning eller referensprojekt. Med märkningar selekterar ni enkelt fram projekt av samma karaktär, typ eller med samma lösning – helt baserat på hur ni väljer att märka upp projekten.

Digitala, smarta formulär
Skapa och publicera digitala, snygga och smarta formulär som kan användas i projekten – både på interna och externa arbetsplatser. Använd formulär för beställningar, påskrifter, checklistor, enkäter eller kontroller – möjligheterna är många att samla och uppdatera data på fältet.
Läs mer om Digitala formulär

Lagra dokument och formulär
Länka dokument och tagga dessa med sökord. Gör planer, arbetsordrar och kalkyler med hjälp digitala formulär. Allt sparas på en plats i projektportalen för smidig åtkomst.

Lägg till produkter, tjänster och installationer
Lägg till det ni säljer, installerar eller förvaltar i Sweet. Så som till exempel maskiner, fastigheter och försäkringar. Med allt samlat i Sweet kan ni relatera till kund, affär, aktivitet och ärenden.


Koppla ärenden till projekt
Behöver något åtgärdas? Skapa enkelt ett ärende från ett projekt och upprätthåll kundnöjdheten på en hög nivå.

Följ upp
Följ upp projektet under alla faser och se hur ni ligger till mot budget eller tidplan.
Några av våra nöjda kunder


Hufvudstaden
Ökar kundnöjdheten med hjälp av digitala formulär & ärendehantering
Läs mer

Scanjet
Scanjet Marine förkortar tiden för att hantera ett ärende från en vecka till en halv dag.
Läs mer

KIA
KIA effektiviserar sin onboarding och avtalshantering med digitala webbflöden.
Läs mer

Nordnet
Nordnet ökade konverteringsgraden från 33% till 71 %
Läs mer