Menu

Nyheter

Största fördelarna med digitala formulär enligt Simon Nilsson

Vi pratar digitala formulär med vår produktägare och UX-designer Simon Nilsson.

Läs mer

Hur skapar du datadrivna kundprocesser?

Här kan du se hela vårt webinar som vi arrangerade tillsammans med Releye och Roaring.

Läs mer

Hur är det att som nyanställd jobba på distans?

Hur är det att som nyanställd jobba på distans? Vi frågar Jenny Ståbi, projektledare hos oss på Sweet Systems

Läs mer

Vi hälsar Roaring välkomna som ny partner

Tillsammans driver vi framåt mot visionen att automatisera och digitalisera krångliga och tidskrävande affärsprocesser

Läs mer

Försäkringsbranschen behöver öka tempot i sin digitalisering. Artikel från Sweet i DI

Kundernas förväntningar på smidig digital hantering är idag ofta högre än vad många företag kan leva upp till. I slutändan kan det medföra att kunden väljer en annan leverantör då nu digitalisering i sig är en konkurrensfaktor. Försäkringsbranschen är inget undantag i den digitaliseringsresa som sker just nu.

Läs mer

Ett användbart tips från Customer Success på Sweet

Tuwa Sjöberg är ny Customer Sucess-ansvarig hos oss på Sweet. Här kommer två bra tips som hjälper dig att förbättra din text medan du skriver i Sweets lösningar.

Läs mer

Gör det enklare att bli kund genom att automatisera

Manuella processer, kontroll av data och en låg grad av digitalisering är exempel på utmaningar hos många företag. Genom att automatisera gör man det inte bara enklare att bli kund, utan sänker dessutom ofta sina administrativa kostnader.

Läs mer

Lärdomar från vårt webinar med Nordnet

  Nyligen hade vi ett välbesökt webinar med rubriken: Så har Nordnet gjort digitalisering till en del av sitt DNA. Vi gästades av Carl Lönndahl, Head of Change & System Management på Nordnet som berättade om hur de jobbar med automatisering och hur det hjälpt dem att dramatiskt öka sin kundbas.  Här har vi sammanställt […]

Läs mer

Nya releaser

Sweet släpper nya lösningar under november 2020 med visionen ”To radically automate customer processes “for real” for any organization. Stort fokus ligger på ”do it yourself” – att enkelt kunna konfigurera och ändra i applikationer och processer på egen hand.

Läs mer

För dig som missade vårt webbinarium: Så har Nordnet gjort digitalisering till en del av sitt DNA

Här hittar du inspelningen av webbinariet där du får svar på bland annat: Vilka effekter kan du egentligen vänta dig? Vilka förutsättningar behöver finnas på plats? Och hur ska man organisera sig?

Läs mer